Hvor har Randers pengene fra?

Er Randers ved at udvikle sig til et mini-Chelsea? Eller hvad er hemmeligheden bag klubben fra den hårdtplagede by der mest er kendt for sit knap så hjetelige rygte? Randers har ingen hovedsponsor man har de seneste år hentet den ene løntunge spiller og træner efter den anden. I kulissen spøger Peter Halvorsen og Essex Invest, der eftesigende skulle betale en stor del at lønfesten.

Randers FC er vel det man på godt jysk kan kalde for den bløde mellemvare. Det gælder image, det gælder præstationer på banen og det gælder den genrelle interesse for klubben. Engang imellem slår Randers "storebror" fra Århus hvilket de vist tager som en særlig godbid der oppe nordpå. Og de seneste mange sæsoner er de endda sluttet over AGF, hvilket i øvrigt ikke har krævet det store, da AGF først i år er ved at finde fodfeste i den øverste del af ligaen. Men noget tophold er de ikke - og tror jeg, bliver de heller ikke, dertil er potentiallet for småt.

Men noget der undre mig, og som jeg ikke kan forstå medierne ikke har kastet sig over, er måden hvorpå Randers holder deres forretning kørende. Mens de fleste andre klubber i ligaen fattes penge, så har Randers de seneste år hentet den ene løntunge spiller og træner efter den anden. Og det uden klubben har en hovedsponsor, uden at der er røget nævneværdige spillere den anden vej og uden at klubben kan fremvise imponerende tilskueretal eller lignende.

Enten er Jacob Nielsen en ualmindelig dygtig direktør der formår at overtale Tobias Grahn, Marc Nygaard, Søren Berg, Kasper Lorentzen mf. til at spille for brød og lunkent vand. Eller også er der en ugennemsigtig forretningsstruktur, hvor Peter Halvorsen og Essex Invest i den grad holder Randers FC flydende gennem markante lønbidrag til førnævnte spillere, eller på anden måde pumper penge i foretagenet.

Der må være nogle Randers tilhængere der læser med her på sitet, der måske kan give os andre en god forklaring? Eller er I ligeså forvirret som mig?

Kommentarer

 
Marker Kommentar.
 
10.maj 2012
cheap sunglasses

"Whether much time and quite short, cheap sunglasses your hair should really be designed to somewhat of a female's structure building, inch she or he stated to that California Days on 1967. "Actually quite short your hair is known as a mentality... a fantastic declare old. inch Sassoon's hair-care rule: "To firmness an important locks through scissors is without a doubt a creative art form. You'll find it in search of paintings. inch She or he said 5 catalogs: "Vidal: That Autobiography" discharged on Feb . about this 365 days; a youthful autobiography, "Sorry As i Preserved One Looking, Madam, inch wholesale sunglasses revealed on 1968; "A 365 days in Charm and even Well-being, inch drafted with his moment darling, Beverly, cheap designer sunglasses and even revealed on 1979; and even 1984's "Cutting Your hair that Vidal Sassoon Option. http://www.cheap-sunglasses-hut.com/
http://www.cheap-sunglasses-hut.com/.

 
Marker Kommentar.
 
17.april 2012
viagra

uespiu http://nputiv.com/ wscpgu [url=http://bcymgs.com/]wscpgu[/url]

 
Marker Kommentar.
 
14.april 2012
generic viagra
 
Marker Kommentar.
 
13.april 2012
payday UK

pgxcho http://paydayloans2012.net/cash-advance.html payday advance >:-OOO cash advance 6316 [url=http://mypaydayloanscanada.ca/]payday loan Canada[/url] 4187

 
Marker Kommentar.
 
05.april 2012
buy cialis

ahebcu buy cialis >:]] buy cialis %-[[[ viagra >:-OOO viagra >:]] cialis 9332 viagra cFmua

 
Marker Kommentar.
 
12.februar 2012
bloodclot

http://www.healthinsurancesales.net/ individual health insurance umg http://www.yourlifepolicies.com/ life insurance policies oeofa http://www.localinsurquotes.com/ free car insurance quotes %PP

 
Marker Kommentar.
 
08.februar 2012
ScottFerrante

http://www.insurplanscheck.com/ auto insurance quote zoe http://www.getallinsurplans.com/ business insurance >:-]] http://www.lifeinsurancpricing.com/ life insurance companies 8-OOO

 
Marker Kommentar.
 
08.februar 2012
roxxenator

Dere kan ha selskapet i hagen.Låne digitale kameraer og minnebrikker fra venner, og legge det på hvert bord, slik at det blir bilder ifra festen.Lagebordskilt/lapper av å skrive på steiner med spritusj.Kjøpe kjole på finn, for å så selge den igjen. Eller sy om din mors kjole.Lage bukett av blomster i hagen, lage blomstekrans som erstatning for tiara eller som acessories til brudepiker.Be brudepikene om å kle seg i søte hvite kjoler (egne).Kjøpe små lysholdere på Ikea som er gjennomsiktige(BILLIGE) og male lysholderen/glasset i farger/hvit som bordpynt.Sende ut digitale invitasjoner laget på en kreativ måte/kollasj og printe ut å gi til de som ikke har nett..Fotograf til bryllupsbilder, spørre forskjellige fotoskoler om noen har lyst til å ta på seg oppdrag litt billig(de fleste fotoskoler har studenter som trenger penger og som vil øve seg,mange er veldig flinke). Bryllupsbilder er noe som alle må ha! Etterbestillinger kan gjøres billigt på steder som copycat.Mat og drikke er problematisk, men å be foreldre og søsken om å lage forskjellige kaker hjelper en god del, og kanskje de alle vil legge sammen en pott som går til mat og drikke.Musikk, rigge om et annlegg, brenne en CD med rolig selskapsmusikk er alltid greit å ha spillende i bakgrunnen på festen.Legg frem et bord med lys og en liten søt bok hvor deres navn og dato står på, så kan folk legge igjen hilsner.Dere kan også sende ut en ønskeliste over ting, og si at dere ønsker penger, på den måten kan dere betale ned bryllupet om dere har lånt litt penger av familie og kjære. Men da blir det mindre gaver på dere..Håper noe kom til nytte!___________________________________________________________________________________________________________________Tusen takk Visst var det nyttig

life insurance for seniors

 
Marker Kommentar.
 
02.februar 2012
krusimon
 
Marker Kommentar.
 
29.januar 2012
BQAFilms

http://www.thibauthofer.com/ propecia jhhqh http://www.topmedmax.com/ topamax weight loss despite appetite 8-PPP http://www.pillshelper.net/ viagra 91729

 
Marker Kommentar.
 
28.januar 2012
Elzibar

Super artikel. Den minder meget om den måde vi går rundt og har det på i Aalborg pt. Der er sgu ikke mange der vil erkende at vi har spillet forfærdeligt siden 2008 og bestemt heller ikke at vi ikke har bedre spillere.

http://www.healthcoverdeal.com/

 
Marker Kommentar.
 
20.januar 2012
bitchinassyo

Jeg mÃ¥ flire. Jeg har faktisk opplevd at menn pÃ¥ byen blir skikkelig sure og grettne nÃ¥r jeg takker NEI til en drink. Da fÃ¥r man høre at man er overlegen og avvisende. Det er noe som heter damned if you do, damned if you don`t og dette er jo Ã¥penbart et sÃ¥nt tilfelle. Å takke ja til en drink fra en mann pÃ¥ byen = aksept for at han vil ha “noe” for den = min skyld at han voldtar megÅ takke nei til en drink fra en mann pÃ¥ byen = jeg er en overlegen, avvisende bitch som ogsÃ¥ fortjener at han voldtar meg

cheap health insurance

 
Marker Kommentar.
 
13.januar 2012
muypuwqdyu

UBGeJX , [url=http://mwtvbswdxelm.com/]mwtvbswdxelm[/url], [link=http://rhfzvllivawv.com/]rhfzvllivawv[/link], http://kylwfekytygq.com/

 
Marker Kommentar.
 
29.januar 2010
randers fan

det undre mig i kæmpe grad at en der skulle forstille at være skribent for danmarks største fodbold blad ikke engang ved hvorfor randers har sine penge fra okay nu skal høre
1 - djiby fall salget inbringte os 13 milioner
2 - næsten alle de spillere vi henter er på fri transfer det vil sige vi kan give en god sign on fee og en god kontrakt hvorimod andre klubber køber spiller for frk. 2 - 3 milioner vælger randers at kigge efter spiller der har underpræstert eller er i overskud derfor kan vi få så gode spiller
3 - randers har nu fået et lidt bedre stadion end 2006 så der er folk der tænker på os som en meget bedre udviklings klub en frk sønderjyske ac horsens og vejle

4 - vi er begyndt at få bedre tv tider

5 - fra 8 til 6 er der alligevel en lidt stor forskel så i og med vi lægger der i sted for længere nede gør vi får flere fans lige med flere cash ;)

 
Marker Kommentar.
 
29.januar 2010
randers fan

det undre mig i kæmpe grad at en der skulle forstille at være skribent for danmarks største fodbold blad ikke engang ved hvorfor randers har sine penge fra okay nu skal høre
1 - djiby fall salget inbringte os 13 milioner
2 - næsten alle de spillere vi henter er på fri transfer det vil sige vi kan give en god sign on fee og en god kontrakt hvorimod andre klubber køber spiller for frk. 2 - 3 milioner vælger randers at kigge efter spiller der har underpræstert eller er i overskud derfor kan vi få så gode spiller
3 - randers har nu fået et lidt bedre stadion end 2006 så der er folk der tænker på os som en meget bedre udviklings klub en frk sønderjyske ac horsens og vejle

4 - vi er begyndt at få bedre tv tider

5 - fra 8 til 6 er der alligevel en lidt stor forskel så i og med vi lægger der i sted for længere nede gør vi får flere fans lige med flere cash ;)

 
Markeret
 
15.november 2009
"GuangZhou"Jorgen

Det gaar dem, i bund og grund som Viborg og Horsens, efter en topplacering i top 5, paa defensivt spil, skal der spilles offensivt spil, men det gaar altid galt, da de defensivt taenkende spillere ikke formaar at taenke offensivt.
Specielt for Randers FC. i aar, efter at "givet" offensivt intelligente spillere vaek, som Fredgaard... skal det gaa galt.

 
Marker Kommentar.
 
20.juni 2009

Det har store og sikkert uintenderede konsekvenser, at personer som Frej Elbæk og Tipsbladet kalder Randers en hårdtplaget by, endda i en sammenhæng hvor det egentlig irrelevant hvordan samfundet i Randers er skruet sammen.
Randers bliver ved med at være kendt for at være "hårdtplaget" når den bliver omtalt på den måde. Jeg tror dog ikke Frej Elbæk kan give et fyldestgørende svar på spørgsmålet om på hvilken måde Randers egentlig er hårdt plaget.

Det er i bedste Geert Wilders, direkte forkert, og altså ret unødvendigt.

Når det kommer til Frej Elbæks teorier om RFC holdes kørende af Halvorsen, synes jeg hr. Elbæk hurtigt får afvist den rigtige forklaring, nemlig at Jacob Nielsen rent faktisk er en dygtig direktør.

 
Marker Kommentar.
 
20.juni 2009

die = side

 
Marker Kommentar.
 
20.juni 2009

Niko:
Ha ha. Sjovt du siger at vi prøver på at skabe en rivalisering når, det er fra jeres die, denne slags blog indlæg kommer fra.

 
Marker Kommentar.
 
19.juni 2009

@Frej....ØV! - som GF´er gennem mindst 30 år; en af dem, der altid er på plads - også fast gennem de seneste 12-13 år synes jeg dit indlæg er med til at fastholde omgivelsernes billede af et GF, der har nok i sig selv - nu virker det ellers som om, der er kommet en del ydmyghed ind i klubben. Der er mange gode forklaringer på Randers´s tilsyneladende gode økonomi - som ved lidt research sikkert hurtigt kunne komme til dit kendskab FØR du skrev! :)....der er ikke noget skummelt ved at være en god købmand.
Din næste blog kunne måske passende handle om GAAB`s økonomi! :)og hvad der ville ske, hvis de ikke havde fået fingrene i krukken med honning!
Eller måske lidt bloggeri om vores egen situation...tror vi har problemer, desværre!

 
Markeret
 
19.juni 2009

Fooler.

Hvad er årsagen til, at du skriver nedladende om Hr. Halvorsen ??
Mangler du en hel del centimeter en afgørende sted, eller er du bare MEGET misundelig ??
Som jeg skriver andetsteds, er øokonomien i Randers FC tidligere beskrevet i flere dele af pressen, men det kan du måske ikke huske. For det var jo positiv beskrivelse af RFC. Må være svært at takle !! Men tillykke med 6 pladsen, og den fine redning i 2 division. Og selvfølgelig også tillykke med sejren den 16.09.2007

 
Marker Kommentar.
 
19.juni 2009

Fooler:

Du kommer ikke tilfældigvis fra Århus

 
Marker Kommentar.
 
19.juni 2009

Dette indlæg beskriver i den grad, hvor forskruet Århusianeres selvopfattelse er.
Og så vidner det om manglende indsigt. Hr. Elbæk har en dårlig hukommelse, da det tidligere er beskrevet i både BT, ekstrabladet og Tipsbladet, hvordan økonomien hænger sammen i RFC. Salget af Djiby, samt aktie udvidelsen har kickstartet den gode økonomi i RFC. Samtidig har RFC tjent penge i Europa.
At RFC slår AGF en gang i mellem er vist en underdrivelse af dimensioner. RFC har ikke tabt til AGF siden 16.09.2007.
RFC har enda ekspederet AGF ud af pokaltuneringen to år i træk. Over de sidste 10 indbyrdes kampe har RFC vundet 5, 2 er spillet uafgjort og AGF har vundet 2.
Historien om, at Halvorsen skulle dække lønudgifterne i RFC nærmer sig injurier, og kan kun betragtes som ren og skær misundelse.
At Hr. Elbæk nedgør Randers som by, vidner også om manglende indsigt. Den procentvise industrielle udvikling i Randers, var i 2006/2007/2008 næsten 4 gange højere end Århus. Der var i samme periode flere som dagligt rejste til Randers for at arbejde end omvendt.
Og med hensyn til byernes "ry" er der vist områder i Århus, som skaber langt mere negativ omtale, end der er i Randers som hele. Ud over det, er der et "popularitets indeks" under dansk industri, hvor Randers er placeret i top, og Århus er "den bløde mellemvare"
At AGF bør være til stede i SAS-ligaen, er jeg fuldstændig enig i, men at de skal være tophold, alene fordi de er en storby, er noget forkvaklet vrøvl.

Linien i hele indlægget, vidner om nedgørelse af andre, for at kunne hævde sig selv, og må betragtes som et forsøg på mistænkeliggørelse, for at skabe negativ omtale, af en klub man er misundelig på, samt manglende forståelse af, at det rent faktisk kan lade sig gøre, at drive en fornuftig fodboldforretning i danmark, hvis man har ansatte/intresenter af den rette støbning. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RESPEKT, ÆRE OG RESULTATER ER NOGET MAN GØR SIG FORTJENT TIL, IKKE NOGET MAN FOR FORÆRENDE !!!!!!!!!!!!!

 
Marker Kommentar.
 
19.juni 2009

Jeg kan trøste de tilstedeværende med at i regionaløkonomiske termer er både Århus og Randers på vej til at være en del af den østjyske millionby,gående fra ca. Kolding i syd til Randers i nord. Dvs vi bor i den samme by :) Sagt af en der har boet i både Århus og Randers.

 
Marker Kommentar.
 
19.juni 2009
Tak for alle de saglige svar, de usaglige siger mere om afsenderne så dem vil jeg bare lade hænge i luften. Min blog er udtryk for min undren, og nu er jeg blevet en del klogere, jeg undre mig stadigvæk også visse dele af den økonomiske sammensætning i Randers FC, men måske ikke helt så meget som tidligere så tak for det.
 
Markeret
 
19.juni 2009

Haha :) Niko

Så er Århus altså heller ikke større ;) men hvis du syntes vi er bonderøve er det da fint med mig!.. det ændrer bare ikke på at i har et underskud på 16.5 millioner kroner og at vi fik 7 ud af 9 mulige point mod jer i 2008/09 sæsonen og at i har så mange kriminelle fans at jeres klub også burde tage et ansvar og oprette en away "klub" såsom FCK away!

Desværre skal vi nok låne jeres atletik stadion til fodbold men så kan du jo glæde dig over lidt Europæisk fodbold støv i Århus :)

 
Markeret
 
18.juni 2009

Fornuftigt emne der bliver taget op. jeg vil som mange andre også gerne vide hemmeligheden bag Randers' succes.

Det er mig dog stadig en gåde hvordan personer som basso kan få lov til at begå sig på diverse fodbold debat sites. Hver eneste gang der er en nyhed omkring AGF, er han altid den første til at skrive en negativ kommentar. Om det er på grund a jalousi, skal jeg ikke kunne sige, men der er tydeligvis noget galt. I forhold til det "lillebror/storebror" forhold i så gerne ville nævne, eller når basso nævner AGF som "lillesøster" synes jeg det er vigtigt i tænker over hvem i skal leje stadion af, når i skal spille Europa cup kampe.

Stor cadeau til Randers og deres bestyrelse for at have skabt den klub de har idag. Men det ændre stadig ikke på at vi i AGF ser jeg som en flok uvidende bønder. Og den rivalisering i prøver at få skabt aldrig bliver til noget.

 
Marker Kommentar.
 
18.juni 2009

Det der er jo intet Peter har hjulpet med lidt mere... http://www.royalblue.dk/242/viewtopic.php?f=4&t=387

 
Markeret
 
18.juni 2009

Randers er aldeles ikke hårdtplaget - det er fejl nr 1 i blogindlægget. Byen er som andre byer kommet ud på den anden side af industrisamfundet og har de senere år klaret sig godt
erhversmæssigt. Dette er måske en af forklaringerne på at der er mulighed for opbakning fra byens virksomheder og få økonomien til at hænge sammen.

 
Marker Kommentar.
 
18.juni 2009

:)

 
Markeret
 
18.juni 2009

Spasser

 
Marker Kommentar.
 
18.juni 2009

Fooler:
Øhh så vidt jeg ved så er ejendomsmarkedet, gået ned for lang tid siden efterhånden. Som mbjerre nævner, så har der lige fra første dag, Jacob Nielsen, kom til klubben, været fuldstændigt styr på økonomien. Og der har hele vejen været fokuseret på ikke at sætte sig dyrere end budgettet er til. Og det har de været gode til. Fornuftige investeringer har en stor del af æren. For halvandet års tid siden investerede Randers fc Holding 50 millioner i en vindmøllepark i Tyskland. 50 millioner mere blev investeret på samme tidspunkt. Men kan ikke huske hvad det var. Det er ikke for at skuffe dig, Frej, men det er altså der du finder forklaringen. Med hensyn til det med hovedsponsoren, så tror jeg at Jacob Nielsen har været smart nok til at forudse den situation og budgettere efter det. Det er sgu noget de fleste andre klubledere kan lære noget af.

 
Markeret
 
18.juni 2009

Fooler, en kommeatar til dig, du lever fuldt op til dit navn TÅBE..
Men nyd nu den næste sæson i sas, kunne forestille mig agf ryger med i nedrykningsspillet

 
Markeret
 
18.juni 2009

Ynkelige Frej endu engang. Jeg fatter ikke, at Tipsbladet bliver ved med at lægge navn til hans misundelse mod alt, din total uvidenhed ud i fodboldens verden! Men man kan nok ikke vente andet fra en af balaldemagerne fra agf, manden der i Esbjerg fik lang karantæne for at true politiet og i skjul true fiskerne. Når man gang på gang læser fjolsets uvidenhed, skulle man tro, en fisker havde givet ham et par fortjente par på siden af hovedet. Misundelse, er og bliver en træls ting.
Jeg kan godt lide din sætning, når Randers engang imellem slår agf! Haha det sker jo hver gang, dog fedtede I jer til en 1-1 i sidste kamp. Nej I er sgu ikke storebror, højst lillesøster. Men undrer ikke en fra tudeklubben nummer et, kommer krybende frem med udokumenterede påstande. At I kun har en dårlig trup, ændrer ikke ved, at ledelsen i rfc er i besiddelse af noget IQ, som man vist ikke kan beskylde Mensa-Brian i agf.
Læg forøvrigt mærke til tøseFrej, at de fleste af de store spillere, som jeres elendige klub ikke kan få, kommer på fri Transfers. Og i modsætning til jeres minus på økonomien, kører vores klub med overskud(et fremmedord i Gymnastikklubben). Og de spillere vi får, ja, de kommer i stedet for andre spillere.Men det er nok uden for fodboldbøllen Frejs fatteevne.
Tidligere svinede du AaB (misundelse over deres succces i Europa), den svinen er nu gået ud over Randers qua din misundelse over klubbens fornuftige regnskaber, nu er det spændende, HVEM bliver Frej misundelig på næste gang?
Frej, du er en ynkelig skabning, du er helt til grin, som oftes i dine såkaldte blogs...

 
Marker Kommentar.
 
18.juni 2009

Morten D82! :) du har ret.. vil mene det er ret usaligt blog indlæg...

 
Marker Kommentar.
 
18.juni 2009

Sjældent har et blog indlæg fået mig til at grine mig så meget. :-)Rønnebærrene er vist sure i Århus og det er der vel ikke grund til, det går da meget godt, eller?

Først var det Aab der var en ligegyldig og
uinteressant klub (blog indlæg 27/2 2009), og nu er turen så kommet til den bløde mellemvare Randers. Hvor mange klubber er egentligt værdige til at være i sas ligaen efter din mening?

- Dit første punkt er simpelthen for lavt og hvad har det at gøre med fodbold at Randers i 90 erne havde et dårligt ry? Man kunne jo sagtens gribe fat i den ekstreme højre orientering der findes i det århusianske fanmiljø og sige at Århus er en racistisk og voldspræget by. Men igen hvad har det med fodbold at gøre?

- Der er vist nogle der har glemt en hvis rigmand i Århus der hed Kurt Andersen, uden ham er det vel tvivlsomt om der havde været professionelt fodbold i AGF idag. Men det var ikke et problem eller hvad?
Fordi ansvarlig virksomheds drift har været en by i Rusland for AGF i mange år, behøves andre sas liga klubber jo ikke at drives på samme måde.

 
Marker Kommentar.
 
18.juni 2009

Randers FC er da ikke et nyt mini-Chelsea ?

for det første fordi Randers FC langtfra er så aktive på transfermarkedet som f.eks. vejle ?

Randers FC har de senere år handlet meget fornuftigt og kun med undtagelser af Will John og Alain Behi faktisk hentet spillere ind som ikke har skuffet.

Randers Har hentet en række løntunge spillere såsom Søren Berg og Marc Nygaard og ligeledes i Januar hentet Tobias Grahn både Søren Berg og Marc Nygaards indkøb/løn er delvist finansieret af Djiby Fall's salg.

Randers FC har en rigtig god opbakning fra diverse sponsorer men er ikke i lommen på enkelte rigmænd såsom Frej påstår. Man Har valgt at oprette Randers FC holding som havde et overskud på 7 millioner sidste år. et overskud der er genereret efter succesfulde investeringer med Ejendomme og vindmøller. Dog har vi ikke på samme niveau som PSE en stor virksomhed i ryggen som kan spytte uanede mængder penge i klubkassen!

Faktisk har Randers FC frem vist overskud i modsætning til flere andre SAS-liga klubber. f.eks. havde Århus Elite et underskud på 16.5 millioner sidste sæson! Randers FC Holding havde et overskud på 7 millioner..

En sidste ting der adskiller Randers FC fra flere andre klubber er at klubbens direktør baggrund for er hans økonomi uddannelse dette gør at der fra starten har været styr på økonomien i Randers FC og man har fra starten handlet ansvarligt og skal derfor ikke ud og redde tidligere års underskud tilbage...

 
Marker Kommentar.
 
18.juni 2009

Ja frej vi er mange som også undrer os sammen med dig.
Grunden til ingen journalister har taget fat på emnet er nok, at Randers FC er uendelig ligegyldig for de fleste.
Den dag den korpulente Peter Halvorsen trækker stikket, eller ejendomsmarked helt står af, ja da kollapser fodboldklubben med et BRAG.
Peter Halvorsen er tilsyneladende den eneste på ejendomsmarked, der ikke er berørt af finanskrisen, gad vide hvilken bank han har snablen nede i.

 
Showing comments 1 - 39 of 39

Skriv din egen kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.
Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.
Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.
Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.

Yderligere information om inddataformater

Image CAPTCHA
 

Frej Elbæk vil fremover blogge på tipsbladet.dk om sin passion for AGF og fodbold i særdeleshed.

Om Frej Elbæk: Jeg er født og opvokset med AGF. Klubben har givet mig nogle af de bedste og værste fællesskabsoplevelser i mit liv. Jeg nyder at være en del af det alt overvejende store positive fællesskab der er i og omkring AGF. AGF er kærlighed, tradition, stolthed og håb samlet i et. Det er også konflikt, savn, fortvivlelse og desperation - og det er måske netop den cocktail der gør AGF unik. Sidst vil jeg nævne at jeg som 99,99% af alle AGFére er ligeså meget mod racisme som jeg er for AGF.

 
 

Afstemning

Sikrer FC Nordsjælland sig guldet?: