Tonsser tilknytter Mads Davidsen som rådgiver
Talent

Tonsser tilknytter Mads Davidsen som rådgiver

Fodboldtalent-universet Tonsser er i gang med at udvikle et nyt produkt, der henvender sig til trænerne og nedsætter derfor et advisory board.

Danske Tonsser har omkring 400.000 unge fodboldspillere i alderen 11-19 år med i deres sociale netværk og univers, hvor de unge kan holde styr på deres egne og andres stats. Databasen kan være ganske nyttig for både spillernes egen udvikling og motivation i forhold til at udvikle talentet på banen. 

Den fortsat unge virksomhed søger hele tiden at udvikle produktet og vil nu udvikle Tonsser-universet til også at blive en gave for trænerne rundt om i klubberne. Og til den opgave får klubben nu ekstra power, da Tonsser har fået teknisk direktør i Shanghai SIPG, Mads Davidsen, med som første medlem i et advisory board, som skal tilføre viden og sparring.

Mads Davidsen har masser af erfaring som både træner og talentudvikler, har UEFA Pro træner-licens og er også netop udkommet med bogen "Når talent forpligter."

- Mads og Tonsser deler synspunkter i forhold til talentudvikling og hvor vigtigt det er og ikke mindst bliver at inspirere, motivere og interagere med den nuværende og næste generation af unge fodboldspillere. Derudover er Mads en fremragende og visionær træner, der har store ambitioner for sig selv og fremtidens fodbold – ligesom Tonsser. Derfor er vi sikre på, at vi bliver et godt match for hinanden og Tonssers brugere, siger Tonsser CEO Peter Holm.

Med Mads Davidsen som det første medlem i det nye advisory board er første skridt taget i planen om at tilknytte internationale profiler fra fodboldbranchen. 

Mads Davidsen ser frem til at engagere sig i Tonsser-universet.

- Tonsser har de rigtige visioner og proaktive mindset, som skal til for at gøre en forskel og udvikle fodboldverdenen yderligere. Samtidig sigter de internationalt, hvilket tiltaler mig meget, så sammen er jeg sikker på, at vi kan udvikle et endnu mere spændende produkt til gavn for trænere og spillere og i sidste ende fodbolden, siger Mads Davidsen.

Ud over at have et stort marked i Danmark har Tonsser også godt fat i landet som Frankrig, Tyskland, Sverige og Norge og sonderer i øjeblikket også markedet i både Spanien og Italien.