Sådan får du adgang til Tipsbladets mange brugere
Illustration
Generelle

Sådan får du adgang til Tipsbladets mange brugere

Her finder du oplysninger om annoncering på tipsbladet.dk og de tre fodbold-apps Tipsbladet, Tjekfodbold og Clbold samt den trykte udgave af Tipsbladet og tilhørende specialmagasiner.

Tipsbladet har Danmarks mest skarpe fodboldredaktion med fokus på de vigtigste kampe, de bedste klubber, de største stjerne-spillere samt de mest fascinerende historier tilsat grundige analyser, der gør brugerne klogere. Vi har særligt fokus på Superligaen, Premier League og Champions League. Det er fodbold-nyheder, der har placeret os blandt Danmarks største digitale nyhedsmedier. Digitalt har tipsbladet.dk en reach på over 1.2 mio brugere hver måned og ligger på mere end 17 mio sidevisninger(Q1 2022).

Tipsbladet har siden 1948 leveret kvalitetsjournalistik med nyheder, reportager, interviews og analyser af verdens mest populære sportsgren. Tipsbladet udkommer på tryk hver fredag i Ekstra Bladet og klæder læserne på til weekenden og den kommende uge med interviews, reportager og analyser. Vi går bagom facaden på dansk og international fodbold og giver læserne indsigt, afsløringer og nye vinkler. Vi giver desuden læserne et stort overblik over aktuelle spil og odds. Tipsbladet er fodbold med fascination, eksklusive historier og meget mere.

HENT MEDIEKITTET HER

KONTAKT, ØST FOR STOREBÆLT
Henrik Stegger Nielsen
hsn@tipsbladet.dk
Mobil +45 40 61 83 50

KONTAKT, VEST FOR STOREBÆLT
Bo Møller
bom@tipsbladet.dk
Mobil +45 22 17 84 62

MATERIALE

Alt materiale skal sendes til hsn@tipsbladet.dk.

DEADLINES & VILKÅR

Inden du får udformet annoncemateriale, så tjek de almindelige branchestandarderne for hhv. digitale banners og print annoncer.
Deadlines:
Digitale banners senest 3 arbejdsdage før ønsket kampagne start. Print annoncemateriale skal fremsendes torsdag senest kl. 09.00 (udgivelse fredag). Kan ændres i forbindelse med helligdage. Almindelige betingelser for printannoncering i Tipsbladets trykte udgaver:

  1. Enhver annonce beregnes til den på indrykningsdage gældende pris, og betaling er altid netto 30 dage.
  2. Tipsbladet påtager sig intet ansvar for fejl i annoncer, som er indrykket i overensstemmelse med bestillerens angivelser, ej heller for materiale modtaget fra andre medier eller netværk.
  3. For trykfejl, forkerte størrelser, priser og tidspunkter etc., som annoncøren eller bureauet ikke bærer ansvaret for, ydes kun reduktion efter Tipsbladets eget skøn over annoncens værdiforringelse.
  4. Såfremt Tipsbladet bærer ansvaret for fejl i en annonce, yder Tipsbladet en reduktion, der højst kan beløbe sig til annoncens pris og kun for indrykninger i Tipsbladet.
  5. Erstatningskrav kan ikke gøres gældende over for Tipsbladet for fejlagtig, forsinket eller manglende indrykning af de bestilte annoncer, eller evt. følger af sådanne fejl.
  6. Bestilling, hvad enten den er modtaget og/eller bekræftet af Tipsbladet repræsentanter eller kontorer, forpligter ikke Tipsbladet til at indrykke annoncen.
  7. Tipsbladet forbeholder sig ret til at fremrykke eller udskyde annoncer og er fritaget for ansvar for eventuel skade som følge af dette.
  8. Tipsbladet udveksler annoncemateriale for ordreafgiverens regning, men påtager sig intet ansvar for udleveringen af forkert annoncemateriale eller fejlagtigt modtaget annoncemateriale.
  9. Reklamationer vedrørende fejl i indrykkede annoncer må fremsættes omgående og være Tipsbladet i hænde senest 5 dage efter annoncens indrykning. Trykkes en annonce flere gange med samme fejl, uden at Tipsbladet modtager reklamation, ydes eventuel godtgørelse kun for den første indrykning.
  10. Tipsbladet forbeholder sig ret til at afvise annoncer, der strider mod Tipsbladets interesser, eller imod gældende love og bestemmelser, samt enhver annonce, som efter Tipsbladets skøn kan forveksles med den redaktionelle tekst.
  11. Tipsbladet påtager sig intet ansvar for eventuel indrykning af ulovlige annoncer.