Video : Tipsbladet
Superliga

FCM om Brøndby-drilleri: Vi har oftere udsolgt

FC Midtjylland svarer igen på Brøndbys drillende tweet.

FC Midtjylland og Brøndby IF bliver nævnt i mange af de samme sætninger i øjeblikket.

På søndag mødes de to mandskaber i Superligaen, i aviserne forlyder det, at der kan være optræk til et forhøjet midtjysk bud på Simon Tibbling og på det sociale medie Twitter drillede Brøndby tirsdag de danske mestre med et trægt billetsalg til udebaneafsnittet i forbindelse med søndagens kamp.

Drilleriet udspringer formentlig af en episode for en måned siden, hvor FC Midtjylland mistænkte Brøndby-fans for at have sikret sig billet til ulvenes opgør mod Astana - en mistanke, der senere blev trukket tilbage.

I FC Midtjylland har man naturligvis noteret sig tweetet fra Brøndby, og Jacob Jørgensen, der er kommerciel direktør hos de danske mestre, fastslår, at han synes, det er "skide sjovt". Han giver dog også svar på tiltale.

- Hvis jeg skal komme med et modsvar, kan jeg konstatere, at vi oftere har udsolgt på vores udebaneafsnit i Herning. Så man man jo sige, at det er på grund af, at Brøndbys udebaneafsnit har plads til flere mennesker, men det kan også være, at folk bare hellere vil komme på MCH Arena end på Brøndby Stadion, siger Jacob Jørgensen til Ekstra Bladet.

Brøndby og FC Midtjylland tørner sammen på søndag klokken 20.00.