Steinlein forventer åreladning i FCM: Han bliver vores nye store stjerne

Claus Steinlein forventer, at en lang række spillere forlader FC Midtjylland efter denne sæson.



FC Midtjylland formåede i sommerens transfervindue at holde sammen på den trup, der i sidste sæson vandt det danske mesterskab, og i denne sæson formåede guldholdet at tage midtjyderne hele vejen til gruppespillet i Champions League.

Snart spredes guldholdet for alle vinde.

Det spår i hvert fald FC Midtjyllands administrerende direktør Claus Steinlein, der vil gøre sæsonen færdig med den nuværende trup, inden der skal sælges spillere i en lind strøm til sommer. 

– VI har lavet en aftale med alle spillere om, at der skal noget ekstraordinært til i det kommende vindue – ellers bliver det først til sommer. Jeg tror, at vi ser en lille åreladning i FC Midtjylland til sommer, siger Claus Steinlein til TV3 Sport.

Læs også:Angriber vender hjem til FC Midtjylland

FC Midtjylland-direktøren fortæller, at både Frank Onyeka og Alexander Scholz havde fået lovning på, at de ville blive solgt i det seneste transfervindue, men det skete som bekendt ikke – blandt andet på grund af udsigterne til at spille Champions League. Af samme årsag står de begge på affyringsrampen i det transfervindue, der følger i kølvandet på denne sæson.

Derfor bliver det med al sandsynlighed en stille omgang i januar. 

– Til vinter skal vi måske af med en enkelt eller to, men det er som udgangspunkt ikke fra startopstillingen, fortæller Claus Steinlein

Han forventer, at det næste kuld FC Midtjylland-talenter er klar til at tage over, når Frank Onyeka, Evander og andre af de nuværende stjerner er blevet solgt til udlandet.

Læs også:Rundens Hold i Superligaen – 12. runde

– Vi har mange dygtige fra akademiet, som vi ikke har set i år, men som I kommer til at høre meget mere om. En Gustav Isaksen har vi kæmpe forventninger til bliver den nye store stjerne i FC Midtjylland, Nicolas Madsen har gjort det godt på midtbanen, så vi har nogle unge, vi kan supplere med, lyder det fra Steinlein.

FC Midtjylland er på førstepladsen i Superligaen med en enkelt runde tilbage i 2020. 

Læs også:Kommende pokalvinder er sikret europæisk gruppespil
Læs også:Tirsdagens rygtebørs: Vil hente Jesper Lindstrøm i januar
Læs også:Superliga-klub kan tage permanent afsked med forsvarsspiller




TransferLIVE: Neymar trækker sig fra transfer




LIVE

VM-LIVE: Stjerneparade klar for Tyskland

FCK bekræfter salg: ‘Et ønske fra alle parter’

Afsløring: Lyngby henter Mads Emil Larsen

VM-brag i vente: Sådan er 1/16-finalerne lige nu

Klar besked til Haaland: Jeg er ligeglad

Åben for skifte: ‘Kan virkelig godt lide Danmark’

De er enige med Mathias Jensen

Medier i chok: ‘Er han historiens dårligste?’



EKSKLUSIVT

FCK’s nye boss: Han er meget tæt med superstjerner

På vej til Danmark: ‘Jeg har ventet længe’

Bech: ‘Derfor er porten sparket op’

Irriteret Jürgen Klopp skrider fra interview

Tyrkiet – USA



EKSKLUSIVT

På vej til Brøndby: ‘Han er stor og kraftfuld’

Delaney: ‘Han har niveauet til FC København’

Paraguay – Australien

Tysk VM-stjerne er særligt interessant for PL-hold

Real Madrid køber stjerne – vil sælge ham dyrt

I dialog om dansk bomber



EKSKLUSIVT

På vej til Superligaen: Barcelona er vilde med ham

Dybt upopulær – VM-træner kan fyres torsdag

FC København-stjerner ikke klar til sæsonstart

Supercomputer: Her er VM-finalen

Så mange millioner kræver Sønderjyske for profil

Kap Verde – Saudi-Arabien

Hvor er han? ‘En kæmpe fejl af Tuchel!’

Pokerspil i gang – de kæmper om Jens Stage

Afslører danskers pris – så meget vil OB få

Curaçao – Elfenbenskysten

Chokskifte på vej?

Guds hånd-bold sælges for stort millionbeløb

Her er Brasiliens vej til VM-finalen



EKSKLUSIVT

David Nielsen: Han kan blive en gud til evig tid! 

Kryptisk: Er det der, de kender hinanden fra?

AGF-transfer ventes på plads inden 13. juli