Vraget Vadocz: Ikke en god situation

Krisztian Vadocz er langt fra holdet i OB. Han har accepteret rollen som reserve, men håber alligevel at få chancen snart. 



OB’s ungarske midtbanespiller Krisztian Vadocz har ikke fået så meget som et minuts spilletid for den fynske klub i denne forårssæson. 

Senest var han slet ikke i truppen i OB’s kamp mod Viborg, og spilletid synes langt væk for den ungarske spiller. Det er han afklaret med, for allerede i vinter fornemmede han, at han stod bagerst i køen til spilletid, og derfor har han ikke været overrasket over situationen. 

– Jeg har hele tiden vidst, at jeg ikke ville få mange muligheder for spilletid i foråret. Det er klubbens beslutning, og jeg har ikke forventet at komme til at spille. Det er sådan, situationen er, og det er gået som forventet, siger Krisztian Vadocz til tipsbladet.dk.

Manglen på spilletid er ikke tilfredsstillende for Krisztian Vadocz, men han har accepteret situationen som den er. 

– Jeg har fået en forklaring, men det er op til klubben at fortælle om det. I sidste sæson var jeg en del af startopstillingen, men nu er jeg ikke engang med i truppen. Det er ikke god situation for mig, men det er det heller ikke for klubben, når en god spiller ikke er en del af holdet. Men jeg må acceptere det, og jeg spiller hver dag for at vise, at jeg er god nok til at være en del af holdet. Jeg kan ikke gøre andet, og jeg kan ikke ændre på det. Jeg er selvfølgelig ikke tilfreds, men jeg har været forberedt på det, siger han. 

Når OB møder Brøndby på søndag, er det uden de karantæneramte midtbanespillere Ari Skulason og Martin Spelmann. Det kan åbne for en plads i truppen til Krisztian Vadocz, og den ungarske midtbanemand er klar til at vise sig frem, hvis han får chancen. 

– Måske får jeg chancen, nu hvor der er spillere i karantæne, men jeg ved det ikke. Jeg er klar til at spille, hvis der bliver brug for det, så jeg kan vise, at det samme spil, som jeg gjorde i efteråret 2012, hvor jeg lige var kommet til klubben, siger Krisztian Vadocz. 

Krisztian Vadocz har kontraktudløb i OB til sommer, og ungareren oplyser, at han forventer at forlade klubben til den tid. 





LIVE

VM-LIVE: Vanvid – Østrig er videre!

Mister pokalfordel til FCK: Her er forklaringen

Lægetjek bestået – Ben Godfrey skifter klub

Superliga-bombe trækker overskrifter i udlandet

Storroser 18-årig FCK-spiller

“Mathias Jensen ankommer i morgen, hvis…”

Transferbombe på vej

Her er 16.-delsfinalerne til VM



EKSKLUSIVT

Afsløring: Scoop – FCM får ‘NK’ i et røverkøb

Brøndby vil købe: Han er en sand driblemaskine

Rystet over Neestrup-historie: ‘Det er helt vildt’

Spår vild Rasmus Højlund-sæson

Meldes tæt på storklub



EKSKLUSIVT

FCK’s nye boss: Han er meget tæt med superstjerner

Zlatan Ibrahimovic revser Norge

Rygtet til FCK – kontrakten revet i stykker

De vil have Gaaei – her er prisen

Monstertransfer: Her er hans kongeløn



EKSKLUSIVT

På vej til Brøndby: ‘Han er stor og kraftfuld’

Dansk VM-træner i tvivl om fremtiden

Sydafrika – Canada

De forbereder et bud på Roony Bardghji

FCK-profil med hattrick i målfest

Bo Henriksen i chok: Det er en skandale!

Lægetjek bestået – kan smadre transferrekorden

Afsløring: Brøndby vil købe Amin Boudri

Werge glemmer det aldrig: ‘Det var første gang…’

Supercomputer: Her er VM-finalen

Rangnick: Det mest dramatiske i 40 år

Topklub forsøger at overtale Skov Olsen



EKSKLUSIVT

På vej til Superligaen: Barcelona er vilde med ham

FC København jagter Romane Amane

‘Vi har et spændende transfervindue foran os’

Bech: ‘Derfor er porten sparket op’

Markant ændring i Silkeborg