Vraget Vadocz: Ikke en god situation

Krisztian Vadocz er langt fra holdet i OB. Han har accepteret rollen som reserve, men håber alligevel at få chancen snart. 



OB’s ungarske midtbanespiller Krisztian Vadocz har ikke fået så meget som et minuts spilletid for den fynske klub i denne forårssæson. 

Senest var han slet ikke i truppen i OB’s kamp mod Viborg, og spilletid synes langt væk for den ungarske spiller. Det er han afklaret med, for allerede i vinter fornemmede han, at han stod bagerst i køen til spilletid, og derfor har han ikke været overrasket over situationen. 

– Jeg har hele tiden vidst, at jeg ikke ville få mange muligheder for spilletid i foråret. Det er klubbens beslutning, og jeg har ikke forventet at komme til at spille. Det er sådan, situationen er, og det er gået som forventet, siger Krisztian Vadocz til tipsbladet.dk.

Manglen på spilletid er ikke tilfredsstillende for Krisztian Vadocz, men han har accepteret situationen som den er. 

– Jeg har fået en forklaring, men det er op til klubben at fortælle om det. I sidste sæson var jeg en del af startopstillingen, men nu er jeg ikke engang med i truppen. Det er ikke god situation for mig, men det er det heller ikke for klubben, når en god spiller ikke er en del af holdet. Men jeg må acceptere det, og jeg spiller hver dag for at vise, at jeg er god nok til at være en del af holdet. Jeg kan ikke gøre andet, og jeg kan ikke ændre på det. Jeg er selvfølgelig ikke tilfreds, men jeg har været forberedt på det, siger han. 

Når OB møder Brøndby på søndag, er det uden de karantæneramte midtbanespillere Ari Skulason og Martin Spelmann. Det kan åbne for en plads i truppen til Krisztian Vadocz, og den ungarske midtbanemand er klar til at vise sig frem, hvis han får chancen. 

– Måske får jeg chancen, nu hvor der er spillere i karantæne, men jeg ved det ikke. Jeg er klar til at spille, hvis der bliver brug for det, så jeg kan vise, at det samme spil, som jeg gjorde i efteråret 2012, hvor jeg lige var kommet til klubben, siger Krisztian Vadocz. 

Krisztian Vadocz har kontraktudløb i OB til sommer, og ungareren oplyser, at han forventer at forlade klubben til den tid. 





LIVE

TransferLIVE: De jagter Marcus Rashford

Forbereder bud på 970 mio.

Chokskifte på vej?

Færdig i Real Madrid – han kan skifte helt gratis

‘Jeg begik en kæmpe fejl med Rasmus Højlund’

Afsløring: FCN giver Lind fire år i rekordkøb

Thomas Nørgaard: Han skal væk fra Brøndby

Afsløring: FC København sælger Theo Sander



EKSKLUSIVT

Tæt på FCK: ‘Han er meget tæt med superstjerne’

Kommende Brøndby-spiller overgår kæmpestjerne

Deschamps rejser hjem til sin mors begravelse

Neestrup afslører: Det gav et tillidsbrud i FCK

Han vil til Tottenham – koster 688 millioner



EKSKLUSIVT

På vej til Brøndby: ‘Han er stor og kraftfuld’

Colombia – DR Congo

Sydafrika – Sydkorea

FC Barcelona køber VM-angriber

FCK går på rov i Viborg

Thomas Frank afslører: Var tæt på kæmpestjerne



EKSKLUSIVT

På vej til Superligaen: Barcelona er vilde med ham

– Det sagde Mortensen til mig, da han skiftede

Skylder FC København penge – straffes hårdt

Ustoppelig målmaskine sender Norge videre

Tjekkiet – Mexico

Afsløring: Jordan Larsson til lægetjek

Tilbudt FCK sidste år – nu henter Neestrup ham

Lurer på Superliga-stjerne

Revser stjerne: ‘Fuldkommen katastrofalt!’

Dybt upopulær – VM-træner kan fyres torsdag

– Derfor fyrer vi Thomasberg

Åbner op for sommertransfer

Regler for at begrænse tidsudtræk indføres i SL



EKSKLUSIVT

David Nielsen: Han kan blive en gud til evig tid! 

Bosnien-Hercegovina – Qatar

Trump og Infantino skal overrække VM-trofæet