Lykkelig Barrett: Vi viser nogle store nosser

En lykkelig, men også vemodig, Jacob Barrett Laursen mener, at OB viste store nosser mod Lyngby.



OB gjorde mandag kunststykket fra sidste uge efter ved at besejre Lyngby, denne gang med 3-1 i Odense, hvorfor overlevelsen endegyldigt er i hus.

Det betyder også, at Jacob Barrett Laursen, som om få dage skifter til Bundesliga-oprykkerne fra Arminia Bielefeld, kan tage til Tyskland uden at være nervøs for sin snart tidligere klub, og det glæder den 25-årige back.

– Jeg står med en lykkelig følelse, men jeg er også lidt vemodig. Det er sidste kamp, jeg har her, og det er sidste dag i morgen, jeg har med drengene. Følelserne sidder lidt ude på tøjet lige nu, det må jeg ærligt indrømme, siger han til klubbens hjemmeside.

Læs også:Lyngby-træner sætter sin lid til hjælp fra OB

Barrett Laursen mener, at OB viste stort mod og besejrede Lyngby fortjent.

– Jeg er bare så lykkelig over, at vi igen viser nogle store nosser og vinder puljen. Vi vinder 3-1 fuldt fortjent, og nu tager jeg herfra og ved, at vi får førstepladsen og ikke skal holde øje med de andre mere. Nu kan vi begynde at se opad, og det er helt fantastisk.

Også Jens Jakob Thomasen roser holdkammeraterne. Han påpeger, at OB-holdet viste styrke og tålmodighed, selv om man kom bagud.

Læs også:OB-lejr retter sigtet mod mulig europæisk kvalifikation

– Det er pisse dejligt med tre point. Vi gik ind til kampen med et mindset om, at den skulle vindes. Det gør vi selvfølgelig altid. Vi gik efter puljesejren i dag. Vi var ikke interesseret i, at det skulle udsættes. Vi er meget tilfredse.

– Vi kommer bagud, men viser igen styrken og tålmodigheden. Jeg synes, vi spiller rigtig godt i første halvleg. Vi kommer frem til rigtig mange chancer og tager også mange chancer inde centralt. Det giver os muligheder og åbner dem op mange gange. Der er vi vel et eller andet sted lidt uheldige, og det er for dårligt, at vi ikke er foran. Men vi lader os ikke slå ud af det, og i pausen er vi overbevist om, at vi kommer ind igen og tager sejren. Vi sidder og siger til hinanden, at den her kan vi godt tage, fordi vi har overskud, lyder det over for klubbens hjemmeside.

OB skal nu spille playoff-kampe om kvalifikation til Europa.

Læs også:Se målene: OB sikrede tredje sejr på stribe
Læs også:OB-målscorer slår fast: Internt har der ikke været fokus på nedrykning
Læs også:OB’er jubler efter sjælden scoring: Jeg har ventet så længe





TransferLIVE: Real Madrid-profil løsrevet




LIVE

VM-LIVE: Svensk chok

Ny FC København-profil? ‘Alle vil spille med ham!’

Bo Henriksen i chok: Det er en skandale!

FCK-skifte kollapsede – nu er han kontraktløs

Monstertransfer: Her er hans kongeløn

Afsløring: Bombe – FCM tæt på Rasmus ‘NK’

Lægetjek bestået – kan smadre transferrekorden

FC København jagter Romane Amane



EKSKLUSIVT

FCK’s nye boss: Han er meget tæt med superstjerner

Afsløring: Oprykkere forhandler om svensk profil

VM-brag i vente: Sådan er 1/16-finalerne lige nu

Åben for skifte: ‘Kan virkelig godt lide Danmark’

Afsløring: Superliga-nedrykker henter topscorer



EKSKLUSIVT

På vej til Brøndby: ‘Han er stor og kraftfuld’

Bech: ‘Derfor er porten sparket op’

Afsløring: Lyngby henter Mads Emil Larsen

Supercomputer: Her er VM-finalen

På vej til Danmark: ‘Jeg har ventet længe’

‘Vi har et spændende transfervindue foran os’



EKSKLUSIVT

På vej til Superligaen: Barcelona er vilde med ham

Dansker skifter til tysk traditionsklub

Stjerne opfordrer til mere dommerbrok ved VM

Klar besked til Haaland: Jeg er ligeglad

Medier i chok: ‘Er han historiens dårligste?’

FC København-boss i fremskredne forhandlinger

‘Det SKAL give stjernespillere til FCK’

“Kalle” Johnsson hylder dansk kæmpetransfer 

Brager sammen med FCK: Hvilken forskel gør det?

Afsløring: Viborg afviser kæmpe Bundesliga-bud

Panama – England

AGF-transfer ventes på plads inden 13. juli  

Algeriet – Østrig



EKSKLUSIVT

David Nielsen: Han kan blive en gud til evig tid! 

Av, av! Sverige får monstersvær vej til VM-finalen

FCK bekræfter salg: ‘Et ønske fra alle parter’