Tidligere Superliga-spiller langer ud efter klub: Jeg fortjente mere

Den tidligere Superliga-spiller er ikke tilfreds med måden, han er blevet behandlet på af Hammarby.



Fra 2017 til 2018 slog kantspilleren Vladimir Rodic sine folder i Superligaen, og han optrådte for Randers FC og Silkeborg IF.

I dag er han på kontrakt i svenske Hammarby IF, hvor han har været i snart to og et halvt år, men han er ikke helt tilfreds med den behandling, han har fået i den svenske klub i løbet af det seneste halve år. Det fortæller 27-årige Vladimir Rodic til Fotbollskanalen.

Læs også:Pokaltriumf til 100.000 kroner: Det overgår næsten min forstand

Montenegrinerens utilfredshed skyldes, at han startede sæsonen som reserve, inden han i oktober blev udlejet til norske Odds Ballklub.

– Jeg klarede mig godt til træning, men da det var kampdag, måtte jeg sidde på bænken eller på tribunen. Jeg følte, at jeg fortjente mere, og jeg havde muligheden for at skifte til Odds BK allerede i juni, men Hammarby er mit hold, og jeg vil gerne spille der og være en del af holdet.

Læs også:Maksimal spænding: PSG vinder på Old Trafford

– Vi havde succes i 2019, hvilket var et stort skridt fremad, så jeg ville fortsætte med at bidrage, og Hammarby fortjener at være med i toppen. Men jeg havde brug for at skifte. Sådan er det i en karriere, siger Vladimir Rodic til Fotbollskanalen og uddyber:

– Jeg ville ikke rejse i juni, men jeg fik intet tilbage. Jeg siger ikke, at jeg skal få mange ting tilbage, men alle vil blive belønnet for et godt stykke arbejde. Nogle gange er et rosende ord nok, men jeg synes, der var mange ord og meget lidt handling. Det var bare, at jeg klarede mig godt i træning og sådan, men da weekenden kom, var jeg tilsyneladende ikke så god. Men det er, hvad det er.

Vladimir Rodic tilføjer, at han gerne vil tilbage og bidrage i Hammarby, hvor han har kontrakt til december 2021. 

Læs også:Sjov David Nielsen-anekdote: Så ligger der et kæmpe grisehoved i min seng
Læs også:OB er hårdt ramt af skader inden Superliga-brag




LIVE

TransferLIVE: Liverpool afviser bud

Medie afslører vild AC-klausul i Barcelona

Forgyldt – det tjener Beckham under VM

Dansker lander stort job: Det var ligegodt satans 

Håner svensker: Verdens mærkeligste fodboldspiller

Serie 4-klub henter Bjørn Paulsen

Jürgen Klopp sviner Van der Vaart

Kæmpe dansk succes: ‘Han har taget byen med storm’



EKSKLUSIVT

På vej til Brøndby: ‘Han er stor og kraftfuld’

Sunderland jagter dansk guldfugl

Afsløring: AGF afviser stort million-bud på Links

Iransk keeper holder Belgien fra fadet

Afsløring: Halmstads vil have dansk Arsenal-keeper



EKSKLUSIVT

På vej til Superligaen: Barcelona er vilde med ham

Nådesløs Schmeichel slagter Sverige

Afsløring: Brøndby henter FC København-talent

I dialog med Steve Cooper

FCK sælger Jordan Larsson – her er prisen

Stor dansk transfer på vej – udeblev fra træning



EKSKLUSIVT

David Nielsen: Han kan blive en gud til evig tid! 

Sender opfordring til Superliga-træner

Thomas Frank med interessant Danmark-melding 

Alexander Lind i kæmpe hyldest

– Han besidder de kvaliteter, vi har brug for

Rygte: Topklub i dialog med Hatzidiakos

Norge – Senegal

Lurer på to Midtjylland-spillere: ‘Vi står klar’

Superliga-transfer? Prisen stiger med 50 millioner

Overblik: Her er Superligaens sommertransfers 2026

Afsløring: Tobias Storm får fire år i NEC Nijmegen

Overvejer stor ændring for Patrick Dorgu

Tvivler på Morten Hjulmand-transfer



FANKLUBBEN

Det har været en elendig sæson

I kæmpe shitstorm – nu undskylder Van der Vaart

Frankrig – Irak