FCM’s mulige modstander ramt af corona: To Ludogorets-spillere smittet

FC Midtjyllands mulige modstander i Champions League-kvalifikationen kan konstatere, at to af klubbens spillere er blevet smittet med coronavirus.



Tidligere på mandagen var der lodtrækning til Champions League-kvalifikationen, hvor de danske mestre fra FC Midtjylland var med i bowlen. Her blev de til anden runde af kvalifikationen sat sammen med vinderen af opgøret mellem bulgarske Ludogorets og Budocnost fra Montenegro.

Af de to mandskaber er det mest sandsynligt at bulgarerne bliver modstanderen, og det er en klub, som på det seneste har haft et par ærgerlige nyheder knyttet til dem.

Læs også:Blog: FC Midtjyllands barske Østeuropa-tur er selvforskyldt

Særligt handler det om, at klubben er blevet ramt af coronavirus, da to spillere i truppen er blevet testet positiv. Det drejer sig om 33-årige Claudiu Keserü samt Jorginho fra Guinea-Bissau.

Det skriver Ludogorets på klubbens officielle hjemmeside.

Læs også:Brian Priske efter lodtrækning: Skal fortsætte god udebaneform

Her bliver der meldt fra den bulgarske mesterklub, at begge spillere er blevet sendt hjem i karantæne i deres hjem, hvor de eftersigende skulle have det godt. Siden er både klubbens første og andethold blevet testet, og her var de alle negative.

Ludogorets har derfor valgt at begrænse adgangen til klubben, men alt inde i den vil dog fortsætte som hiditl. Desuden er der nu så lang tid til kampen mod FCM, at de to spillere nok er ude af deres karantæne til den tid.

Endvidere tabte holdet i weekenden til Botev Vratsa i den første ligakamp i denne sæson. Det kommer som lidt af en overraskelse for dem, da de i den seneste sæson blot tabte én kamp i forbindelse med deres mesterskab.

Læs også:FCM-sportschef om lodtrækning: Ikke hvad vi håbede på




LIVE

TransferLIVE: Liverpool afviser bud

Medie afslører vild AC-klausul i Barcelona

Forgyldt – det tjener Beckham under VM

Serie 4-klub henter Bjørn Paulsen

Dansker lander stort job: Det var ligegodt satans 

Overblik: Her er Superligaens sommertransfers 2026

FC Midtjylland sælger midtbanespiller

Jürgen Klopp sviner Van der Vaart



EKSKLUSIVT

På vej til Brøndby: ‘Han er stor og kraftfuld’

Afsløring: Halmstads vil have dansk Arsenal-keeper

Håner svensker: Verdens mærkeligste fodboldspiller

Alexander Lind i kæmpe hyldest

Afsløring: AGF afviser stort million-bud på Links



EKSKLUSIVT

På vej til Superligaen: Barcelona er vilde med ham

Forlænger med Brøndby trods interesse fra Salzburg

Rygte: Topklub i dialog med Hatzidiakos

Jens Stage-skifte i fare

Superliga-transfer? Prisen stiger med 50 millioner

Neestrup og co. vil lokke stjerne med kæmpe løn



EKSKLUSIVT

David Nielsen: Han kan blive en gud til evig tid! 

Afsløring: Brøndby henter FC København-talent

Enighed – dansk stortransfer tæt på

Iransk keeper holder Belgien fra fadet

Jordan – Algeriet

Nådesløs Schmeichel slagter Sverige

Frankrig – Irak

I dialog med Steve Cooper

Uruguay – Kap Verde

Sådan gør din Superliga-klub i sommerpausen

Her er FC Midtjyllands vej i Europa

Marcondes afviser tilbud, men…

Sunderland jagter dansk guldfugl



FANKLUBBEN

Det har været en elendig sæson

– Han besidder de kvaliteter, vi har brug for

Spanien udstiller famlende saudiarabere