Lössl utilfreds med sidste tid i Huddersfield: Det hele blev splittet ad

Det var ikke værdigt, hvordan den sidste del af Jonas Lössls tid i Huddersfield udformede sig, fortæller målmanden selv.



Den danske målmand Jonas Lössl forlod i sommer Huddersfield efter en sæson, hvor de rykkede ned i den næstbedste engelske række. Nu er han i Everton, men det ærgrer ham stadig, hvordan det sluttede af i Huddersfield.

Det fortæller han om i et interview med TV3 Sport.

– Det var virkelig ærgerligt at slutte af på den måde. Man kan sige, at det var fair nok, at Huddersfields Premier League-eventyr sluttede i sidste sæson. Målt på hvordan vi spillede og klubbens størrelse, så var det jo reelt set fair nok, at vi rykkede ned, forklarer Lössl.

Læs også:Lössl kæmper for spilletid i Everton: Mange tror nok, det er et pengeskifte

Han understreger endvidere, at alle godt vidste, at det ville blive en hård sæson, men at holdet troede på, at de kunne overleve endnu engang. Denne gang viste det sig bare, at de ikke var gode nok. 

Den danske keeper mener også, at der er flere grunde til, at nedrykningen ikke blev så værdig, forklarer målmanden, som blandt andet peger på, at hvis man havde beholdt David Wagner som manager, så var det gået bedre.

– Det er min personlige mening. Jeg synes, det var ærgerligt, den måde det hele blev splittet ad, og det blev lidt frit fald og kaos, som også følger dem nu, siger han og fortsætter:

– Der blev sagt nogle ting internt fra ledelsen mod spillere. Spillere blev hængt ud, som, jeg synes, var helt urimeligt. Når sådan nogle ting sker, begynder spillere at tvivle, spillere begynder at være væk oppe i deres hoveder, lyder det fra Jonas Lössl.

Man kan se hele interviewet øverst i artiklen.







LIVE

TransferLIVE: Thomasberg jagter Superliga-profil

Færdig i Brøndby: ‘Vi tager stilling i denne uge’

Kommer med kæmpe Agger-nyhed

Afsløring: Lyngby Boldklub skriver med Hjulmand

Ekspert: Formentlig Eriksens sidste kamp

I fremskredne forhandlinger med Jens Jønsson 

Vildt skifte på vej: ‘Voldsomt – og klogt lavet!’

De 2 MÅ være aktuelle for store danske klubber



EKSKLUSIVT

Afsløring: Bombe – Real Madrid overvejer Yirenkyi

– Han har fået et bedre tilbud af Brøndby!

Alexander Sørloth tæt på storklub – her er lønnen

Panathinaikos spøger: Dansk stjerne til Neestrup?

Revser Harry Kane: Galskab – tænk dig om!



EKSKLUSIVT

David Nielsen: Han kan blive en gud til evig tid! 

Medie vurderer: Danskere kan fås til spotpris

Ståle revser Skotland

Stjernetræner til Brøndby? ‘Vil være spektakulært’

Journalist: Nu byder de på Superliga-stjerne

‘Jeg har ikke en ambition om at spille for FCK’



FANKLUBBEN

Det har været en elendig sæson

Riemer om akut indlæggelse: ‘Bløder i mit hjerte’

Bidstrup hyldes i Frankrigs største sportsavis

Værsgo’, AGF: Her er 6 mulige Mortensen-afløsere

Ademola Ola-Adebomi kan være på vej til Danmark

Ny klub i Danmark? Stor SIF-profil klar på exit

De jagter Henrik Meister

LIVE: Sådan vil DBU hjælpe spillerne

På vej væk fra FCK? ‘Sker forhåbentlig i juni’

Eriksen bad selv om lov til at gå fra banen

Perez genvalgt som Real Madrid-præsident

Transferklar bomber har scoret flest mål i Danmark

Svensk transferrekord knust – smider 210 mio. kr.



TOPNYHED

Giver bud på ny Brøndby-træner: I griner, men…

Overblik: Her er Superligaens sommertransfers 2026

Monsterbud på vej