Brøndby tildeles ny pyro-bøde

Brøndby er blevet tildelt endnu en bøde for pyroteknik.



Brøndby skal igen punge ud.  

De blågule er blevet tildelt en bøde på 60.000 kroner for antændelse af pyroteknik i kampen mod FC Midtjylland.  

Fra kendelsen af Fodboldens Disciplinærinstans fremgår det, at der fra Brøndbys tilskuerafsnit blev antændt 28 stykker pyroteknik.  

Brøndby har nu to uger til at appellere kendelsen, hvis man har lyst til det.  





LIVE

TransferLIVE: Tysk stjerne som Mourinho-assistent?

Klar transfermelding

Denne klub drømmer om Højbjerg

Afsløring: Superliga-klub tæt på FCK-lejesvend

Kæmpe dansk transfer beskrives som ‘done deal’

Kendis dropper landsholdet efter Riemer-kontrovers

Bayern München tilbyder ‘megaløn’ til superstjerne



EKSKLUSIVT

På vej til Brøndby: ‘Han er stor og kraftfuld’

Revser stjerne: ‘Han er rigtig, rigtig dårlig’ 

Rekordstort bud på Thomas Jørgensen

Kriseramte Leicester ansætter ny cheftræner

– Jeg er dum

‘Helt sikkert’: Jesper Lindstrøm færdig



TIPSBLADET SPECIAL

Her er 7 bud på Thomas Nørgaards afløser

VM-chok: Krisemøde – kan fyres efter én kamp

FC Midtjylland henter assistent i Superliga-klub

Afsløring: Vålerenga sælger Elias Sørensen

AGF køber ham

Østrig – Jordan



EKSKLUSIVT

David Nielsen: Han kan blive en gud til evig tid! 

Nelsson kan købes til spotpris – klubber står i kø

Kap Verde-helt: Drømmen gik i opfyldelse

– Jeg er dybt chokeret og forundret

Tunesien fyrer landstræner efter svensk VM-lussing

Bombe: Real Madrid henter stjerne – her er prisen

Afsløring: Panathinaikos forhandler om ‘VK’

Denne Superliga-klub lurer på Kalipha Jawla

Idømt otte et halvt års fængsel for overgreb

– Måske er det fordi jeg ikke er dansk

Afsløring: Morten Karlsen er ny U19-landstræner

Belgien – Egypten

Alt vendt på hovedet for Werge: Rykker på hotel



FANKLUBBEN

Det har været en elendig sæson

Chok for FC København-kending: ‘Jeg føler med ham’

Superliga-aktuel? Bundesliga-dansker ventes færdig