Opgøret mellem AGF og Lyngby BK var af flere omgange udsat for forstyrrelser på tv-signalet.
Det var flere tv-seere ikke sene til at fortælle på det sociale medie Twitter. Blandt andet skriver brugeren Frej Elbæk Schjeldal: "Hej @AgfLive @Viaplay_DK signalet er nede så kom endelig med mange opdateringer", og Dan Hammer skriver spørgende: "Andre, der har mistet Viasat parabol-forbindelse?"
Viaplay Group har tilsyneladende også selv været klar over de tekniske problemer, da Daniel Ortved fra kommentatorboksen, kort før anden halvleg, adresserede udfordringerne.
- Mod slutningen af første halvleg er jeg desværre blevet gjort opmærksom på, at vi har været nede på forskellige platforme, og det beklager jeg selvfølgelig, sagde han blandt andet om udfordringen.
Problemet var tilsynelandende ikke blevet bedre i løbet af anden halvleg, da Daniel Ortved efter en times spil igen måtte beklage.
- Så skal jeg beklage, at vi har været nede igen her i starten af anden halvleg. Vi kender ikke omfanget af, hvor mange der har været ramt. Vi beklager selvfølgelig overfor dem, der har været ramt. Vi arbejder selvfølgelig på det, lød det.
Der var også andre tv-seere, der havde mere bidske kommentarer til det svingende signal.
@TV3sportdk lækkert lige at få ligegyldig københavner fandebat med som optakt og så sort skærm under kampen. I er totalt opgaven voksen, men heldigvis har jeg også KUN jeres kanal for mandagskampens skyld. #fadæse #sldk #ksdh #ultratwitteragf #refundplz #agflbk
— UltraBitterAGF (@DenEvigeEtter) August 15, 2022
Det der gør mit @Viaplay_DK så dyrt, er sportsrettigheder. Og så vælger de kraftedeme at opdatere app’en en aften, med både #sldk og #pldk
What the actual f****??
Kunne man vente til om natten, eller handler det bare om af pisse så mange som muligt af? pic.twitter.com/3bDMJR1IzO
— Allan Bregendahl (@Bregendahl) August 15, 2022