Foto: Lars Rønbøg/Getty Images
Superliga

FCM: Det virker til, at FCK er hunden, der bjæffer for at få opmærksomhed

Jacob Jørgensen, kommerciel direktør i FC Midtjylland, mener, at rivalerne FCK bruger lige lovligt meget tid på klubben fra Ikast og Herning.

De har det med at stikke lidt til hinanden, og før søndagens opgør mellem FC Midtjylland og FC København kører der igen lidt frem og tilbage. Det skriver Ekstra Bladet.

Denne gang er det FC København, der har udgivet en video, hvor man teaser for en nyhed. Den video er helt klart en en skjult hentydning til FC Midtjylland, der lige inden Pione Sistos skifte til FCM teasede for og lavede nedtælling til en stor nyhed. Den nyhed viste sig så at være nye trøjer.

Og det er altså det, FCK har taget lidt pis på. Med flere tweets.

FC Midtjyllands kommercielle direktør, Jacob Jørgensen, synes, at FCK bruger mange ressourcer på kljubben fra i Ikast og Herning.

- Nu virker det til, at FCK er hunden, der står og bjæffer for at få opmærksomhed. Men det må andre vurdere. Jeg må sige, at det er en flot produktion - det er de rigtig gode til, siger direktøren til Ekstra Bladet om videoen, som du også kan se herunder.

Læs også:Superliga-spørgsmål: Kan Jess Thorup triumfere mod FC Midtjylland?

Læs også:Blev Priske anbefalet til Genk af Thorup? Det holder jeg for mig selv

FCK har i dag klokken 10.00 offentliggjort, hvad nyheden er. Og klubben har præsenteret en ny julesweater.

Du kan herunder se FC Midtjyllands video.

Læs også:Skadet AaB-profil misser opgøret mod Randers FC

Læs også:FCM-profil kæmper mod SønderjyskE-duo om Superliga-hæder

Læs også:Optakt: FC Midtjylland - FC København