Video : Tipsbladet
1. division

NordicBet forbliver navnesponsor for 1. division

Divisionsforeningen og NordicBet er blevet enige om at forlænge samarbejdet i yderligere et år.

Siden marts 2017 har NordicBet været navnesponsor for 1. division, og sådan bliver det i hvert fald ved med at være i mindst et år mere.

I en pressemeddelelse oplyser Divisionsforeningen, at NordicBet har forlænget sit sponsorat frem til sommeren 2020.

Samarbejdet glæder Divisionsforeningen direktør, som mener, at navnesponsoratet har skabt genkendelighed om den næstbedste række.

- Vi er i samarbejde med NordicBet lykkedes med at sikre et højt kendskabsniveau for NordicBet Liga, og har samtidig implementeret en række fantiltag, hvor klubbernes fans ved udvalgte kamp sikres en ekstra værdi via NordicBet ”tailgate-aktiviteter”. Det er derfor meget glædeligt, at NordicBet ønsker at forlænge samarbejdet, og at vi med den nye aftale får lagt yderligere tyngde på samarbejdet omkring fanaktiveringerne. Det er til gavn for begge parter, men i høj grad også til gavn for de mange fans, der møder op på stadion hver weekend i sæsonen, siger Claus Thomsen.

Hos NordicBet er der naturligvis også glæde at spore over den nye aftale.

- Gennem de sidste to år har vi haft et rigtigt godt samarbejde med Divisionsforeningen og klubberne, hvor vi i fællesskab har arbejdet på at skabe de bedste rammer for danske fodboldfans. Vi agter at fortsætte det positive samarbejde, hvorfor det har været naturligt for os at forlænge aftalen med endnu et år, fortæller Ronni Hartvig, kommerciel direktør for Betsson Group, der står bag NordicBet.